Student evaluations of training and lecture courses: development of the COURSEQUAL method

Kincsesné Vajda Beáta; Farkas Gergely; Málovics Éva: Student evaluations of training and lecture courses: development of the COURSEQUAL method.
International Review on Public and Nonprofit Marketing, 12 (1). pp. 79-88. ISSN 1865-1984 (2015)

[thumbnail of IRPNM15_VB.pdf] Szöveg
IRPNM15_VB.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója amíg 2099. Január 01..

Download (266kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: International Review on Public and Nonprofit Marketing
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 12
Szám: 1
Oldalak: pp. 79-88
ISSN: 1865-1984
Kar/Egység: Gazdaságtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 2871934
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s12208-015-0127-6
Dátum: 2017. Jún. 13. 14:18
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 12. 12:14
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11554

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben