Szerző: " D. Molnár Éva"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 11.

Molnár Gyöngyvér; Hódi Ágnes; D. Molnár Éva; Nagy Zoltán; Csapó Benő: Assessment of first-year university students: facilitating an effective transition into higher education.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2020. Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete, Debrecen, pp. 11-26. (2021)

Józsa Krisztián; D. Molnár Éva; Zsolnai Anikó: Az iskola affektív és szociális jelenségvilágának kutatása.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1). pp. 47-55. ISSN 0025-0325 (2020)

D. Molnár Éva: Nevelhet-e a neveléstudomány? A neveléstudomány az elvárások össztüzében.
APERTÚRA, 14 (3). Terjedelem: 13 p-Azonosító: apertura.2019.14.3.7. ISSN 1787-7245 (2019)

D. Molnár Éva: Erőfeszítés alapú kontroll és végrehajtó funkciók az önszabályozásban.
Magyar Pszichológiai Szemle, 72 (4). p. 509. ISSN 0025-0279 (2017)

D. Molnár Éva; Vígh Tibor (szerk.): PÉK 2017 [CEA 2017] XV. Pedagógiai Értékelési Konferencia [15th Conference on Educational Assessment] : program és absztraktkötet [program book and abstracts].
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. (2017) ISBN 978-963-306-529-7

Nagy Zoltán; D. Molnár Éva: Tanulást hátráltató, nem hatékony stratégiák és korrigálási lehetőségeik.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (4). pp. 347-363. ISSN 0025-0260 (2017)

Viakter Olga; D. Molnár Éva: A többségi általános iskolákban működő speciális oktatással kapcsolatos pedagógustapasztalatok-, attitűdök Vajdaságban.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 27. pp. 66-76. ISSN 1215-5233 (2017)

Kecskeméti Judit; D. Molnár Éva: 8. és 9. évfolyamos tanulók földrajztanulásának sajátosságai a tanítási módszerekkel összefüggésben.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 26 (10). pp. 58-72. ISSN 1215-5233 (2016)

D. Molnár Éva: Családi és iskolai környezeti hatások érvényesülése az önszabályozott tanulás működésében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 25 (10). pp. 21-35. ISSN 1215-5233 (2015)

Hódi Ágnes; Tóth Edit; D. Molnár Éva: Comparing Hungarian Students’ Reading Development in Continuous and Noncontinuous Text Types.
In: To Know Is Not Enough, 2012.04.13-2012.04.17, Vancouver. Terjedelem: 5 p.-Azonosító: 539124.1.

D. Molnár Éva; Kasik László (szerk.): PÉK 2010: VIII. Pedagógiai Értékelési Konferencia: program és tartalmi összefoglalók.
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola , Szeged. (2010) ISBN 978-963-306-009-4

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 19. 17:01:10 CEST.