Tongori Ágota:
Towards Measuring the Access Dimension of Digital Literacy Using Simulation.
PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION, 9 (4).
pp. 363-371.
ISSN 1788-2583
(2014)
Előnézet |
Szöveg
3009TongoriAgota.pdf - Megjelent verzió Download (91kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2014 |
Kötet: | 9 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 363-371 |
ISSN: | 1788-2583 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 3045125 |
Dátum: | 2017. Jan. 09. 18:26 |
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 17. 12:51 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/8373 |
Actions (login required)
Tétel nézet |