Towards Measuring the Access Dimension of Digital Literacy Using Simulation

Tongori Ágota: Towards Measuring the Access Dimension of Digital Literacy Using Simulation.
PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION, 9 (4). pp. 363-371. ISSN 1788-2583 (2014)

[thumbnail of 3009TongoriAgota.pdf]
Előnézet
Szöveg
3009TongoriAgota.pdf - Megjelent verzió

Download (91kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION
Publikáció dátuma: 2014
Kötet: 9
Szám: 4
Oldalak: pp. 363-371
ISSN: 1788-2583
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3045125
Dátum: 2017. Jan. 09. 18:26
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 17. 12:51
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/8373

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben