A gyermekeknek szóló televízióreklámok manipulációs stratégiái

Schirm Anita: A gyermekeknek szóló televízióreklámok manipulációs stratégiái.
In: Nyelv, társadalom, kultúra : interkulturális és multikulturális perpektívák I-II.: XXIII. Magyar Alkalmazott Nyelvészeti Kongresszus. Tinta Könyvkiadó, Budapest, pp. 134-138. (2014) ISBN 978-615-5219-66-5; 978-615-5219-67-2

[thumbnail of schirm_gyermekeknek_szolo_televizioreklamok.pdf]
Előnézet
Szöveg
schirm_gyermekeknek_szolo_televizioreklamok.pdf - Elfogadott verzió

Download (245kB) | Előnézet
[thumbnail of Nyelv_Tarsadalom_Kultura_2014_01.pdf]
Előnézet
Szöveg
Nyelv_Tarsadalom_Kultura_2014_01.pdf - Megjelent verzió

Download (278kB) | Előnézet
Mű típusa: Könyv része
Publikáció dátuma: 2014
Oldalak: pp. 134-138
ISBN: 978-615-5219-66-5; 978-615-5219-67-2
Kiadó: Tinta Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 2714820
Dátum: 2016. Aug. 26. 13:51
Utolsó módosítás: 2019. Aug. 29. 14:35
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7780

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben