Pásztor-Kovács Anita:
A kollaboratív problémamegoldó képesség mérésének elméleti és módszertani megfontolásai: egy pilot kutatás eredményei.
Magyar Pedagógia, 116 (1).
pp. 51-72.
ISSN 0025-0260
(2016)
Előnézet |
Szöveg
Pasztor_MPed20161.pdf - Megjelent verzió Download (921kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | Magyar Pedagógia |
Publikáció dátuma: | 2016 |
Kötet: | 116 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 51-72 |
ISSN: | 0025-0260 |
Kiadó: | Magyar Tudományos Akadémia |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 3019785 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670 / MPed.2016.1.51 |
Dátum: | 2016. Aug. 25. 11:59 |
Utolsó módosítás: | 2019. Jún. 18. 15:32 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7742 |
Actions (login required)
Tétel nézet |