A kollaboratív problémamegoldó képesség mérésének elméleti és módszertani megfontolásai: egy pilot kutatás eredményei

Pásztor-Kovács Anita: A kollaboratív problémamegoldó képesség mérésének elméleti és módszertani megfontolásai: egy pilot kutatás eredményei.
Magyar Pedagógia, 116 (1). pp. 51-72. ISSN 0025-0260 (2016)

[thumbnail of Pasztor_MPed20161.pdf]
Előnézet
Szöveg
Pasztor_MPed20161.pdf - Megjelent verzió

Download (921kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Magyar Pedagógia
Publikáció dátuma: 2016
Kötet: 116
Szám: 1
Oldalak: pp. 51-72
ISSN: 0025-0260
Kiadó: Magyar Tudományos Akadémia
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 3019785
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670 / MPed.2016.1.51
Dátum: 2016. Aug. 25. 11:59
Utolsó módosítás: 2019. Jún. 18. 15:32
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7742

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben