Implementation of a project-based concept mapping developmental programme to facilitate children's experiential reasoning and comprehension of relations

Habók Anita: Implementation of a project-based concept mapping developmental programme to facilitate children's experiential reasoning and comprehension of relations.
European Early Childhood Education Research Journal, 28 (1). pp. 129-142. ISSN 1350-293X (2015)

[thumbnail of Habók__EECERJ_2015.pdf] Szöveg
Habók__EECERJ_2015.pdf - Elfogadott verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (400kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: European Early Childhood Education Research Journal
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 28
Szám: 1
Oldalak: pp. 129-142
ISSN: 1350-293X
Kiadó: Routledge
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Tanszék: Neveléstudományi Intézet
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 2824447
DOI azonosító: https://doi.org/10.1080/1350293X.2014.991100
Dátum: 2015. Feb. 09. 15:42
Utolsó módosítás: 2019. Már. 22. 09:27
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/4782
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 11 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben