Habók Anita:
Implementation of a project-based concept mapping developmental programme to facilitate children's experiential reasoning and comprehension of relations.
European Early Childhood Education Research Journal, 28 (1).
pp. 129-142.
ISSN 1350-293X
(2015)
Szöveg
Habók__EECERJ_2015.pdf - Elfogadott verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (400kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | European Early Childhood Education Research Journal |
Publikáció dátuma: | 2015 |
Kötet: | 28 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 129-142 |
ISSN: | 1350-293X |
Kiadó: | Routledge |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Tanszék: | Neveléstudományi Intézet |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 2824447 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/1350293X.2014.991100 |
Dátum: | 2015. Feb. 09. 15:42 |
Utolsó módosítás: | 2019. Már. 22. 09:27 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/4782 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 11 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |