Sukhbaatar Batdulam; Tarkó Klára:
Teachers’ experiences in communicating with pastoralist parents in rural Mongolia: implications for teacher education and school policy.
ASIA-PACIFIC JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, 50 (1).
pp. 34-50.
ISSN 1359-866X
(2022)
Előnézet |
Szöveg
TeachersexperiencesincommunicatingwithpastoralistparentsinruralMongoliaimplicationsforteachereducationandschoolpolicy1.pdf - Megjelent verzió Download (626kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ASIA-PACIFIC JOURNAL OF TEACHER EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 50 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 34-50 |
ISSN: | 1359-866X |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 31627267 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/1359866X.2020.1818056 |
Dátum: | 2024. Aug. 26. 14:08 |
Utolsó módosítás: | 2024. Aug. 29. 11:26 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34444 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |