Mathematical Creative Thinking-Ethnomathematics based Test: Role of Attitude toward Mathematics, Creative Style, Ethnic Identity, and Parents’ Educational Level

Suherman Suherman; Vidákovich Tibor: Mathematical Creative Thinking-Ethnomathematics based Test: Role of Attitude toward Mathematics, Creative Style, Ethnic Identity, and Parents’ Educational Level.
RED: REVISTA DE EDUCACIÓN A DISTANCIA, 24 (77). ISSN 1131-8783 (2024)

[thumbnail of Suherman_Tibor_MathematicalCreativeThinking-EthnomathematicsbasedTest_RoleofAttitudetowardMathematicsCreativeStyleEthnicIdentityandParentsEducationalLevel.pdf] Szöveg
Suherman_Tibor_MathematicalCreativeThinking-EthnomathematicsbasedTest_RoleofAttitudetowardMathematicsCreativeStyleEthnicIdentityandParentsEducationalLevel.pdf - Megjelent verzió

Download (794kB)
Szerző azonosítók:
Suherman Suherman MTMT
Vidákovich Tibor MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: RED: REVISTA DE EDUCACIÓN A DISTANCIA
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 24
Szám: 77
Terjedelem: 22
Közlemény azonosító: [6]
ISSN: 1131-8783
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34577169
DOI azonosító: https://doi.org/10.6018/red.581221
Dátum: 2024. Már. 19. 09:03
Utolsó módosítás: 2024. Már. 19. 09:04
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29906
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 7 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet