Hapsari Mutya Rini; Nabhan Salim:
Exploring critical digital literacy in a higher education EFL classroom: Teachers’ views and practices.
ELT FORUM: Journal of English Language Teaching, 12 (3).
pp. 216-228.
ISSN 2252-6706
(2023)
Szöveg
2.Criticaldigitalliteracy.pdf - Megjelent verzió Download (281kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ELT FORUM: Journal of English Language Teaching |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 12 |
Szám: | 3 |
Oldalak: | pp. 216-228 |
ISSN: | 2252-6706 |
Kar/Egység: | Nem SZTE egység |
Intézmény: | Más intézmény |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34690219 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.15294/elt.v12i3.69160 |
Dátum: | 2024. Már. 04. 14:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 04. 14:39 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29756 |
Actions (login required)
Tétel nézet |