Bónus Lilla; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Korom Erzsébet:
Digital game-based inquiry learning to improve eighth graders’ inquiry skills in biology.
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY, 33 (4).
pp. 1-17.
ISSN 1059-0145
(2024)
Szöveg
s10956-024-10096-x.pdf - Elfogadott verzió Download (2MB) |
|
Szöveg
Accepted_manuscript_JOST_Bonus_Antal_Korom_2024.pdf - Benyújtott verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (884kB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY |
Publikáció dátuma: | 2024 |
Kötet: | 33 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 1-17 |
ISSN: | 1059-0145 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Természettudományi és Informatikai Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34572141 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s10956-024-10096-x |
Dátum: | 2024. Feb. 11. 21:24 |
Utolsó módosítás: | 2024. Aug. 02. 12:14 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29526 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |