Does Work Task Motivation Mediate the Relationship Between Psychological Capital and Teacher Well-being?

Zewude Girum Tareke; Hercz Mária: Does Work Task Motivation Mediate the Relationship Between Psychological Capital and Teacher Well-being?
PSIHOLOGIJA, 57 (2). pp. 129-153. ISSN 0048-5705 (2024)

[thumbnail of 34052250_megjelent.pdf] Szöveg
34052250_megjelent.pdf - Megjelent verzió

Download (739kB)
[thumbnail of 0048-57052300020Z.pdf] Szöveg
0048-57052300020Z.pdf - Elfogadott verzió

Download (1MB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: PSIHOLOGIJA
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 57
Szám: 2
Oldalak: pp. 129-153
ISSN: 0048-5705
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34052250
DOI azonosító: https://doi.org/10.2298/PSI220314020Z
Dátum: 2023. Nov. 23. 15:19
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 07. 11:20
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28925

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet