Mezei Tímea; Fejes József Balázs:
A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek befolyásolásának lehetőségei.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA, 21(49) (1).
pp. 7-35.
ISSN 0133-2570
(2023)
Szöveg
pedagoguskepzes.2023.1.007-0351.pdf - Megjelent verzió Download (309kB) |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA | ||
Publikáció dátuma: | 2023 | ||
Kötet: | 21(49) | ||
Szám: | 1 | ||
Oldalak: | pp. 7-35 | ||
ISSN: | 0133-2570 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | magyar | ||
MTMT rekordazonosító: | 34081108 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.1.01 | ||
Dátum: | 2023. Szep. 19. 11:09 | ||
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 19. 11:09 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28270 |
Actions (login required)
Tétel nézet |