Prónay Szabolcs; Majó Petri Zoltán; Dinya László; Huszár Sándor:
Investigating a MOOC educational model and the attitude of university students towards digital education.
International Journal of Technology Enhanced Learning, 15 (2).
pp. 123-142.
ISSN 1753-5255
(2023)
Szöveg
IJTEL15202_Pronayetal.pdf - Megjelent verzió Download (751kB) |
Szerző azonosítók: |
|
||||
---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||
Folyóirat/kiadvány címe: | International Journal of Technology Enhanced Learning | ||||
Publikáció dátuma: | 2023 | ||||
Kötet: | 15 | ||||
Szám: | 2 | ||||
Oldalak: | pp. 123-142 | ||||
ISSN: | 1753-5255 | ||||
Kar/Egység: | Gazdaságtudományi Kar | ||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||||
Nyelv: | angol | ||||
MTMT rekordazonosító: | 33756872 | ||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1504/IJTEL.2023.10054329 | ||||
Dátum: | 2023. Szep. 15. 15:11 | ||||
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 15. 15:11 | ||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28258 |
Actions (login required)
Tétel nézet |