Oo Tun Zaw; Habók Anita; Józsa Krisztián:
Empowering Educators to Sustain Reflective Teaching Practices: The Validation of Instruments.
SUSTAINABILITY, 15 (9).
ISSN 2071-1050
(2023)
Szöveg
sustainability-15-07640-v2.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | SUSTAINABILITY |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 15 |
Szám: | 9 |
Terjedelem: | 24 |
Közlemény azonosító: | 7640 |
ISSN: | 2071-1050 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33805663 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3390/su15097640 |
Dátum: | 2023. Máj. 10. 08:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Máj. 10. 08:28 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27147 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 7 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |