Exploring the Opportunities for Online Assessment of Phonological Awareness at the Beginning of Schooling

Hódi Ágnes; Tóth Edit: Exploring the Opportunities for Online Assessment of Phonological Awareness at the Beginning of Schooling.
International Journal of Early Childhood, 56. pp. 169-188. ISSN 0020-7187 (2024)

[thumbnail of 33733883_megjeelnt.pdf] Szöveg
33733883_megjeelnt.pdf - Megjelent verzió
Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után

Download (1MB) | Másolat kérése
[thumbnail of Publishedarticle.pdf] Szöveg
Publishedarticle.pdf - Elfogadott verzió
Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után

Download (1MB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: International Journal of Early Childhood
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 56
Oldalak: pp. 169-188
ISSN: 0020-7187
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33733883
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s13158-023-00357-y
Dátum: 2023. Ápr. 05. 08:19
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 07. 10:51
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26903

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben