Thi Nang Kham; Nikolov Marianne:
Effects of teacher, automated, and combined feedback on syntactic complexity in EFL students’ writing.
ASIAN-PACIFIC JOURNAL OF SECOND AND FOREIGN LANGUAGE EDUCATION, 8 (1).
ISSN 2363-5169
(2023)
Előnézet |
Szöveg
s40862-022-00182-1.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ASIAN-PACIFIC JOURNAL OF SECOND AND FOREIGN LANGUAGE EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 8 |
Szám: | 1 |
Terjedelem: | 17 |
Közlemény azonosító: | 6 |
ISSN: | 2363-5169 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33687726 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1186/s40862-022-00182-1 |
Dátum: | 2023. Már. 10. 08:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 10. 08:25 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26732 |
Actions (login required)
Tétel nézet |