Duong Thi Ngoc Ngan; Hercz Mária:
Validity and Reliability of Cognitive Constructivism-Oriented Teaching Conception Questionnaire.
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 33 (1).
pp. 115-125.
ISSN 0119-5646
(2024)
![]() |
Szöveg
33596190_megjelent.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) |
Előnézet |
Szöveg
s40299-023-00713-51.pdf - Elfogadott verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER | ||
Publikáció dátuma: | 2024 | ||
Kötet: | 33 | ||
Szám: | 1 | ||
Oldalak: | pp. 115-125 | ||
ISSN: | 0119-5646 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 33596190 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s40299-023-00713-5 | ||
Dátum: | 2023. Már. 06. 09:21 | ||
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 03. 11:00 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26678 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |