Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor:
Assessment of domain-specific prior knowledge: A development and validation of mathematical problem-solving test.
International Journal of Evaluation and Research in Education, 12 (1).
pp. 468-476.
ISSN 2620-5440
(2023)
Előnézet |
Szöveg
23831-52272-1-PB9.pdf - Megjelent verzió Download (392kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | International Journal of Evaluation and Research in Education | ||
Publikáció dátuma: | 2023 | ||
Kötet: | 12 | ||
Szám: | 1 | ||
Oldalak: | pp. 468-476 | ||
ISSN: | 2620-5440 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 33537727 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.11591/ijere.v12i1.23831 | ||
Dátum: | 2023. Feb. 21. 12:47 | ||
Utolsó módosítás: | 2023. Feb. 21. 12:47 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26552 |
Actions (login required)
Tétel nézet |