Fejes József Balázs:
Unpacking classroom goal structures based on students’ own words.
SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION, 26 (2).
pp. 433-472.
ISSN 1381-2890
(2023)
Előnézet |
Szöveg
s11218-022-09753-z.pdf - Elfogadott verzió Download (900kB) | Előnézet |
Szöveg
33549959_megjelent.pdf - Megjelent verzió Download (883kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 26 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 433-472 |
ISSN: | 1381-2890 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33549959 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s11218-022-09753-z |
Dátum: | 2023. Feb. 14. 12:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Máj. 03. 13:34 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26492 |
Actions (login required)
Tétel nézet |