Suherman Suherman; Vidákovich Tibor:
Tapis Patterns in the Context of Ethnomathematics to Assess Students’ Creative Thinking in Mathematics: A Rasch Measurement.
MATHEMATICS TEACHING-RESEARCH JOURNAL ONLINE, 14 (4).
pp. 56-79.
ISSN 2573-4377
(2022)
Előnézet |
Szöveg
Suherman-TiborVidakovich_TapisPatternsintheContextofEthnomathematics.MTRJ1.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | MATHEMATICS TEACHING-RESEARCH JOURNAL ONLINE |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 14 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 56-79 |
ISSN: | 2573-4377 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33547884 |
Dátum: | 2023. Jan. 10. 15:44 |
Utolsó módosítás: | 2023. Jan. 10. 15:44 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26083 |
Actions (login required)
Tétel nézet |