Tapis Patterns in the Context of Ethnomathematics to Assess Students’ Creative Thinking in Mathematics: A Rasch Measurement

Suherman Suherman; Vidákovich Tibor: Tapis Patterns in the Context of Ethnomathematics to Assess Students’ Creative Thinking in Mathematics: A Rasch Measurement.
MATHEMATICS TEACHING-RESEARCH JOURNAL ONLINE, 14 (4). pp. 56-79. ISSN 2573-4377 (2022)

[thumbnail of Suherman-TiborVidakovich_TapisPatternsintheContextofEthnomathematics.MTRJ1.pdf]
Előnézet
Szöveg
Suherman-TiborVidakovich_TapisPatternsintheContextofEthnomathematics.MTRJ1.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MATHEMATICS TEACHING-RESEARCH JOURNAL ONLINE
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 14
Szám: 4
Oldalak: pp. 56-79
ISSN: 2573-4377
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33547884
Dátum: 2023. Jan. 10. 15:44
Utolsó módosítás: 2023. Jan. 10. 15:44
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26083

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben