Suherman Suherman; Vidákovich Tibor:
Adaptation and Validation of Students’ Attitudes Toward Mathematics to Indonesia.
PEDAGOGIKA / PEDAGOGY STUDIES, 147 (3).
pp. 227-252.
ISSN 1392-0340
(2022)
Előnézet |
Szöveg
AdaptationandValidationofStudentsAttitudesTowardMathematicstoIndonesia.SuhermanandTiborVidakocvich.pdf - Megjelent verzió Download (552kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | PEDAGOGIKA / PEDAGOGY STUDIES | ||
| Publikáció dátuma: | 2022 | ||
| Kötet: | 147 | ||
| Szám: | 3 | ||
| Oldalak: | pp. 227-252 | ||
| ISSN: | 1392-0340 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 33538392 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.15823/p.2022.147.11 | ||
| Dátum: | 2023. Jan. 10. 15:28 | ||
| Utolsó módosítás: | 2023. Jan. 10. 15:28 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26082 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika