Vo Van De; Csapó Benő:
Exploring Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation, and Their Role in Predicting STEM Achievement Across Grade Levels.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 21 (8).
pp. 2375-2398.
ISSN 1571-0068
(2023)
Szöveg
33542314_megjelent.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) |
|
Előnézet |
Szöveg
2023_VanVo_Csapo_IR_SR_SM.pdf - Elfogadott verzió Download (2MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 21 |
Szám: | 8 |
Oldalak: | pp. 2375-2398 |
ISSN: | 1571-0068 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33542314 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s10763-022-10349-4 |
Dátum: | 2023. Jan. 08. 16:08 |
Utolsó módosítás: | 2023. Dec. 04. 11:12 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26048 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |