Student Burnout in Higher Education : A Demand-Resource Model Approach

Jagodics Balázs; Szabó Éva: Student Burnout in Higher Education : A Demand-Resource Model Approach.
Trends in Psychology, 31 (4). pp. 757-776. ISSN 2358-1883 (2023)

[thumbnail of 32720952_megjelent.pdf] Szöveg
32720952_megjelent.pdf - Megjelent verzió

Download (856kB)
[thumbnail of Jagodics_Szabo_2022_Burnout_JDR_University.pdf]
Előnézet
Szöveg
Jagodics_Szabo_2022_Burnout_JDR_University.pdf - Elfogadott verzió

Download (874kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Trends in Psychology
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 31
Szám: 4
Oldalak: pp. 757-776
ISSN: 2358-1883
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32720952
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s43076-021-00137-4
Dátum: 2022. Aug. 19. 15:18
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 08. 11:42
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24916

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben