Investigating the Relationship Among English Language Learning Strategies, Language Achievement, and Attitude

Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: Investigating the Relationship Among English Language Learning Strategies, Language Achievement, and Attitude.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 13. Terjedelem: 9-Azonosító: 867714. ISSN 1664-1078 (2022)

[thumbnail of fpsyg-13-867714.pdf]
Előnézet
Szöveg
fpsyg-13-867714.pdf - Megjelent verzió

Download (619kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Habók Anita MTMT
Magyar Andrea MTMT
Molnár Gyöngyvér MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 13
Oldalak: Terjedelem: 9-Azonosító: 867714
ISSN: 1664-1078
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32799142
DOI azonosító: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.867714
Dátum: 2022. Jún. 20. 09:29
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 20. 09:29
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24552
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet