Metacognitive awareness components of high-academic ability students in biology hybrid learning: Profile and correlation

Hindun Iin; Nurwidodo N.; Wicaksono Azizul Ghofar Candra: Metacognitive awareness components of high-academic ability students in biology hybrid learning: Profile and correlation.
Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia, 6 (1). pp. 31-38. ISSN 2442-3750 (2020)

[thumbnail of 11097-ArticleText-33035-1-10-20200421.pdf]
Előnézet
Szöveg
11097-ArticleText-33035-1-10-20200421.pdf - Megjelent verzió

Download (541kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia
Publikáció dátuma: 2020
Kötet: 6
Szám: 1
Oldalak: pp. 31-38
ISSN: 2442-3750
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32504497
DOI azonosító: https://doi.org/10.22219/jpbi.v6i1.11097
Dátum: 2022. Jún. 20. 09:06
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 20. 09:06
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24550

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben