The Impact of Guided Inquiry Learning with Digital Swing Model on Students’ Generic Science Skill

Khoiri N.; Huda C.; Rusilowati A.; Wiyanto W.; Sulhadi S.; Wicaksono Azizul Ghofar Candra: The Impact of Guided Inquiry Learning with Digital Swing Model on Students’ Generic Science Skill.
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, 9 (4). pp. 554-560. ISSN 2339-1286 (2020)

[thumbnail of 26644-71300-1-PB.pdf]
Előnézet
Szöveg
26644-71300-1-PB.pdf - Megjelent verzió

Download (510kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Jurnal Pendidikan IPA Indonesia
Publikáció dátuma: 2020
Kötet: 9
Szám: 4
Oldalak: pp. 554-560
ISSN: 2339-1286
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32504500
DOI azonosító: https://doi.org/10.15294/jpii.v9i4.26644
Dátum: 2022. Jún. 20. 08:58
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 20. 08:58
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24549

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben