Game-like Tablet Assessment of Approaches to Learning: Assessing Mastery Motivation and Executive Functions

Józsa Krisztián; Barrett Karen Caplovitz; Morgan George A.: Game-like Tablet Assessment of Approaches to Learning: Assessing Mastery Motivation and Executive Functions.
REVISTA ELECTRONICA DE INVESTIGACION EDUCATIVA Y PSICOPEDAGOGICA / ELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 15 (3). pp. 665-695. ISSN 1699-5880 (2017)

[thumbnail of game-liketablet.pdf]
Előnézet
Szöveg
game-liketablet.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: REVISTA ELECTRONICA DE INVESTIGACION EDUCATIVA Y PSICOPEDAGOGICA / ELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
Publikáció dátuma: 2017
Kötet: 15
Szám: 3
Oldalak: pp. 665-695
ISSN: 1699-5880
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3298286
DOI azonosító: https://doi.org/10.14204/ejrep.43.17026
Dátum: 2022. Ápr. 14. 11:46
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 14. 11:46
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24114
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 13 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben