Józsa Krisztián; Barrett Karen Caplovitz; Morgan George A.:
Game-like Tablet Assessment of Approaches to Learning: Assessing Mastery Motivation and Executive Functions.
REVISTA ELECTRONICA DE INVESTIGACION EDUCATIVA Y PSICOPEDAGOGICA / ELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 15 (3).
pp. 665-695.
ISSN 1699-5880
(2017)
Előnézet |
Szöveg
game-liketablet.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | REVISTA ELECTRONICA DE INVESTIGACION EDUCATIVA Y PSICOPEDAGOGICA / ELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY |
Publikáció dátuma: | 2017 |
Kötet: | 15 |
Szám: | 3 |
Oldalak: | pp. 665-695 |
ISSN: | 1699-5880 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 3298286 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.14204/ejrep.43.17026 |
Dátum: | 2022. Ápr. 14. 11:46 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 14. 11:46 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24114 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 13 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |