Mutual relationships between the levels of and changes in interest, self-efficacy, and perceived difficulty during task engagement

Nuutila Katariina; Tapola Anna; Tuominen Heta; Molnár Gyöngyvér; Niemivirta Markku: Mutual relationships between the levels of and changes in interest, self-efficacy, and perceived difficulty during task engagement.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 92. ISSN 1041-6080 (2021)

[thumbnail of 1-s2.0-S1041608021001278-main.pdf]
Előnézet
Szöveg
1-s2.0-S1041608021001278-main.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 92
ISSN: 1041-6080
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32471968
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2021.102090
Dátum: 2021. Okt. 30. 14:26
Utolsó módosítás: 2021. Okt. 30. 14:26
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22812
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 11 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben