Separating the Disciplinary, Application and Reasoning Dimensions of Learning: The Power of Technology-Based Assessment

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Separating the Disciplinary, Application and Reasoning Dimensions of Learning: The Power of Technology-Based Assessment.
Communications in Computer and Information Science (1220). pp. 174-190. ISSN 1865-0929 (2020)

[thumbnail of 31809414.pdf] Szöveg
31809414.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (1MB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Communications in Computer and Information Science
Publikáció dátuma: 2020
Szám: 1220
Terjedelem: 17
Oldalak: pp. 174-190
ISSN: 1865-0929
ISBN: 9783030584580; 9783030584597
Kiadó: Springer
Kiadás helye: Cham
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31809414
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/978-3-030-58459-7_9
Dátum: 2021. Okt. 19. 11:12
Utolsó módosítás: 2022. Máj. 01. 14:55
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22688

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben