Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő:
Separating the Disciplinary, Application and Reasoning Dimensions of Learning: The Power of Technology-Based Assessment.
Communications in Computer and Information Science (1220).
pp. 174-190.
ISSN 1865-0929
(2020)
Szöveg
31809414.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (1MB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | Communications in Computer and Information Science |
Publikáció dátuma: | 2020 |
Szám: | 1220 |
Terjedelem: | 17 |
Oldalak: | pp. 174-190 |
ISSN: | 1865-0929 |
ISBN: | 9783030584580; 9783030584597 |
Kiadó: | Springer |
Kiadás helye: | Cham |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 31809414 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/978-3-030-58459-7_9 |
Dátum: | 2021. Okt. 19. 11:12 |
Utolsó módosítás: | 2022. Máj. 01. 14:55 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22688 |
Actions (login required)
Tétel nézet |