Digital Literacy of EFL Students: An Empirical Study in Vietnamese Universities

Nguyen Thuy Lan Anh; Habók Anita: Digital Literacy of EFL Students: An Empirical Study in Vietnamese Universities.
LIBRI, 71. Terjedelem: 14-Azonosító: 000010151520200165. ISSN 0024-2667 (2021)

[thumbnail of 10.1515_libri-2020-0165.pdf]
Előnézet
Szöveg
10.1515_libri-2020-0165.pdf - Megjelent verzió

Download (426kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: LIBRI
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 71
Oldalak: Terjedelem: 14-Azonosító: 000010151520200165
ISSN: 0024-2667
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32180260
DOI azonosító: https://doi.org/10.1515/libri-2020-0165
Dátum: 2021. Szep. 13. 08:23
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 11:15
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22362
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 11 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben