Development of scientific reasoning test measuring control of variables strategy in physics for high school students : evidence of validity and latent predictors of item difficulty

Vo Van De; Csapó Benő: Development of scientific reasoning test measuring control of variables strategy in physics for high school students : evidence of validity and latent predictors of item difficulty.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION, 43 (13). pp. 2185-2205. ISSN 0950-0693 (2021)

[thumbnail of 2021_Vo_Csapo_DevelopmentOfScientificReasoningTest.pdf] Szöveg
2021_Vo_Csapo_DevelopmentOfScientificReasoningTest.pdf - Elfogadott verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (2MB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 43
Szám: 13
Oldalak: pp. 2185-2205
ISSN: 0950-0693
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32122157
DOI azonosító: https://doi.org/10.1080/09500693.2021.1957515
Dátum: 2021. Aug. 29. 13:40
Utolsó módosítás: 2021. Nov. 22. 10:08
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22188
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 9 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben