Vo Van De; Csapó Benő:
Development of scientific reasoning test measuring control of variables strategy in physics for high school students : evidence of validity and latent predictors of item difficulty.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION, 43 (13).
pp. 2185-2205.
ISSN 0950-0693
(2021)
Szöveg
2021_Vo_Csapo_DevelopmentOfScientificReasoningTest.pdf - Elfogadott verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (2MB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 43 |
Szám: | 13 |
Oldalak: | pp. 2185-2205 |
ISSN: | 0950-0693 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32122157 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/09500693.2021.1957515 |
Dátum: | 2021. Aug. 29. 13:40 |
Utolsó módosítás: | 2021. Nov. 22. 10:08 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22188 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 9 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |