Effectiveness of the reflection-based reciprocal teaching approach for reading comprehension achievement in upper secondary school in Myanmar

Oo Tun Zaw; Magyar Andrea; Habók Anita: Effectiveness of the reflection-based reciprocal teaching approach for reading comprehension achievement in upper secondary school in Myanmar.
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, 22. pp. 675-698. ISSN 1598-1037 (2021)

[thumbnail of s12564-021-09707-8.pdf]
Előnézet
Szöveg
s12564-021-09707-8.pdf - Elfogadott verzió

Download (3MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 22
Oldalak: pp. 675-698
ISSN: 1598-1037
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Központi egységek
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32103897
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s12564-021-09707-8
Dátum: 2021. Júl. 27. 13:38
Utolsó módosítás: 2021. Dec. 14. 15:17
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21946
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 10 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben