Exploring students’ science motivation across grade levels and the role of inductive reasoning in science motivation

Vo Van De; Csapó Benő: Exploring students’ science motivation across grade levels and the role of inductive reasoning in science motivation.
EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION. ISSN 0256-2928 (2021)

[thumbnail of Vo-Csapo2021_Article_ExploringStudentsScienceMotiva.pdf]
Előnézet
Szöveg
Vo-Csapo2021_Article_ExploringStudentsScienceMotiva.pdf - Elfogadott verzió

Download (939kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION
Publikáció dátuma: 2021
ISSN: 0256-2928
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32082285
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s10212-021-00568-8
Dátum: 2021. Júl. 06. 22:30
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 25. 06:00
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21825
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 6 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben