Vo Van De; Csapó Benő:
Exploring students’ science motivation across grade levels and the role of inductive reasoning in science motivation.
EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION.
ISSN 0256-2928
(2021)
Előnézet |
Szöveg
Vo-Csapo2021_Article_ExploringStudentsScienceMotiva.pdf - Elfogadott verzió Download (939kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2021 |
ISSN: | 0256-2928 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32082285 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s10212-021-00568-8 |
Dátum: | 2021. Júl. 06. 22:30 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 25. 06:00 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21825 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 6 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |