Nguyen Van Son; Habók Anita:
Vietnamese non-English-major students’ motivation to learn English: from activity theory perspective.
HELIYON, 7 (4).
Terjedelem: 11-Azonosító: e06819.
ISSN 2405-8440
(2021)
|
Szöveg
showPdfpiiS2405-844028212900922-1 - Megjelent verzió Download (778kB) |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON | ||
| Publikáció dátuma: | 2021 | ||
| Kötet: | 7 | ||
| Szám: | 4 | ||
| Oldalak: | Terjedelem: 11-Azonosító: e06819 | ||
| ISSN: | 2405-8440 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 32001475 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2021.e06819 | ||
| Dátum: | 2021. Máj. 07. 14:33 | ||
| Utolsó módosítás: | 2021. Máj. 07. 14:33 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21390 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 8 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika