Students Perception of Teachers’ Use of Formative Assessment Strategies in Mathematics Classrooms

Wafubwa Ruth Nanjekho; Ochieng Peter Okiri: Students Perception of Teachers’ Use of Formative Assessment Strategies in Mathematics Classrooms.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE, 20 (2). pp. 123-132. ISSN 1305-3515 (2021)

[thumbnail of StudentsPerceptionofTeachersUseofFormativeAssessmentStrategiesinMathematicsClassrooms.pdf]
Előnézet
Szöveg
StudentsPerceptionofTeachersUseofFormativeAssessmentStrategiesinMathematicsClassrooms.pdf - Megjelent verzió

Download (414kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 20
Szám: 2
Oldalak: pp. 123-132
ISSN: 1305-3515
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31867525
Dátum: 2021. Ápr. 20. 11:29
Utolsó módosítás: 2021. Ápr. 20. 11:29
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21250

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben