Tanárszakos hallgatók angolnyelv-tanulási és online olvasásistratégia-használata közötti összefüggések

Habók Anita; Magyar Andrea: Tanárszakos hallgatók angolnyelv-tanulási és online olvasásistratégia-használata közötti összefüggések.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 9 (1). pp. 48-59. ISSN 2063-9546 (2021)

[thumbnail of nevelestudomany_2021_1_48-59.pdf]
Előnézet
Szöveg
nevelestudomany_2021_1_48-59.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 9
Szám: 1
Oldalak: pp. 48-59
ISSN: 2063-9546
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 31940798
DOI azonosító: https://doi.org/10.21549/NTNY.32.2021.1.5
Dátum: 2021. Ápr. 07. 14:05
Utolsó módosítás: 2021. Ápr. 07. 14:05
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21158

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben