Maintained Visual-, Auditory-, and Multisensory-Guided Associative Learning Functions in Children With Obsessive–Compulsive Disorder

Pertich Ákos; Eördegh Gabriella; Németh Laura; Hegedüs Orsolya; Öri Dorottya; Puszta András; Nagy Péter; Kéri Szabolcs; Nagy Attila: Maintained Visual-, Auditory-, and Multisensory-Guided Associative Learning Functions in Children With Obsessive–Compulsive Disorder.
FRONTIERS IN PSYCHIATRY, 11. Terjedelem: 14 p.-Azonosító: 571053. ISSN 1664-0640 (2020)

[thumbnail of PertichA_FrontPsych_2020.pdf]
Előnézet
Szöveg
PertichA_FrontPsych_2020.pdf - Megjelent verzió

Download (2MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: FRONTIERS IN PSYCHIATRY
Publikáció dátuma: 2020
Kötet: 11
Oldalak: Terjedelem: 14 p.-Azonosító: 571053
ISSN: 1664-0640
Kar/Egység: Általános Orvostudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31673918
DOI azonosító: https://doi.org/10.3389/fpsyt.2020.571053
Dátum: 2021. Jan. 12. 10:38
Utolsó módosítás: 2021. Jan. 12. 10:38
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/20190
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 7 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet