Digitális transzformáció az egyetemeken : Egy tömeges, nyílt, online oktatási működési modell, és az egyetemisták digitális oktatáshoz fűződő attitűdjének vizsgálata [Investigating a MOOC educational model and the attitude of university students towards digital education]

Majó-Petri Zoltán; Prónay Szabolcs; Huszár Sándor; Dinya László: Digitális transzformáció az egyetemeken : Egy tömeges, nyílt, online oktatási működési modell, és az egyetemisták digitális oktatáshoz fűződő attitűdjének vizsgálata [Investigating a MOOC educational model and the attitude of university students towards digital education].
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 20 (1). pp. 72-94. ISSN 1587-8694 (2020)

[thumbnail of inftars.XX.2020.1.4.pdf]
Előnézet
Szöveg
inftars.XX.2020.1.4.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT
Publikáció dátuma: 2020
Kötet: 20
Szám: 1
Oldalak: pp. 72-94
ISSN: 1587-8694
Kar/Egység: Gazdaságtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 31627179
DOI azonosító: https://doi.org/10.22503/inftars.XX.2020.1.4
Dátum: 2020. Okt. 28. 10:01
Utolsó módosítás: 2020. Okt. 28. 10:01
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19815

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben