Hogyan értelmezik a tanárszakosok a tanulói értékelés fogalmát?

Vígh Tibor; Kiss-Kovács Renáta: Hogyan értelmezik a tanárszakosok a tanulói értékelés fogalmát?
MODERN NYELVOKTATÁS, 25 (3-4). pp. 156-173. ISSN 1219-638X (2019)

[thumbnail of EPA03139_modern_nyelvoktatas_2019_03-04_156-173.pdf]
Előnézet
Szöveg
EPA03139_modern_nyelvoktatas_2019_03-04_156-173.pdf - Megjelent verzió

Download (511kB) | Előnézet
[thumbnail of 31240169_címlap_tartj.pdf]
Előnézet
Szöveg
31240169_címlap_tartj.pdf - Elfogadott verzió

Download (46kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MODERN NYELVOKTATÁS
Publikáció dátuma: 2019
Kötet: 25
Szám: 3-4
Oldalak: pp. 156-173
ISSN: 1219-638X
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 31240169
Dátum: 2020. Okt. 12. 14:20
Utolsó módosítás: 2020. Okt. 12. 14:20
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19682

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben