Habók Anita; Magyar Andrea; B. Németh Mária; Csapó Benő:
Motivation and self-related beliefs as predictors of academic achievement in reading and mathematics: Structural equation models of longitudinal data.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 103.
ISSN 0883-0355
(2020)
Előnézet |
Szöveg
1-s2.0-S0883035520302354-main.pdf - Elfogadott verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH |
Publikáció dátuma: | 2020 |
Kötet: | 103 |
ISSN: | 0883-0355 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 31370231 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.ijer.2020.101634 |
Dátum: | 2020. Aug. 03. 13:49 |
Utolsó módosítás: | 2020. Aug. 03. 13:49 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19301 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 14 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |