Motivation and self-related beliefs as predictors of academic achievement in reading and mathematics: Structural equation models of longitudinal data

Habók Anita; Magyar Andrea; B. Németh Mária; Csapó Benő: Motivation and self-related beliefs as predictors of academic achievement in reading and mathematics: Structural equation models of longitudinal data.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 103. ISSN 0883-0355 (2020)

[thumbnail of 1-s2.0-S0883035520302354-main.pdf]
Előnézet
Szöveg
1-s2.0-S0883035520302354-main.pdf - Elfogadott verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Publikáció dátuma: 2020
Kötet: 103
ISSN: 0883-0355
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31370231
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.ijer.2020.101634
Dátum: 2020. Aug. 03. 13:49
Utolsó módosítás: 2020. Aug. 03. 13:49
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19301
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 14 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben