Non-English-major students’ perceptions of learner autonomy and factors influencing learner autonomy in Vietnam

Nguyen Son Van; Habók Anita: Non-English-major students’ perceptions of learner autonomy and factors influencing learner autonomy in Vietnam.
Relay Journal, 3 (1). pp. 122-139. ISSN 2433-5444 (2020)

[thumbnail of index.html] Szöveg
index.html - Elfogadott verzió

Download (73kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Szerzők száma: 2
Folyóirat/kiadvány címe: Relay Journal
Publikáció dátuma: 2020
Kötet: 3
Szám: 1
Oldalak: pp. 122-139
ISSN: 2433-5444
Kiadó: Kanda University of International Studies
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31296579
Dátum: 2020. Júl. 13. 12:09
Utolsó módosítás: 2020. Júl. 17. 17:18
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19152

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben