Ragchaa Jargaltuya:
English language teachers’ view on assessment and their reflection on teaching practices: A Mongolian case study.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 6 (2).
pp. 1-14.
ISSN 1857-6036
(2019)
Előnézet |
Szöveg
EJESjournal.pdf - Megjelent verzió Download (380kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES | |
Publikáció dátuma: | 2019 | |
Kötet: | 6 | |
Szám: | 2 | |
Oldalak: | pp. 1-14 | |
ISSN: | 1857-6036 | |
Kar/Egység: | Központi egységek | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
Nyelv: | angol | |
MTMT rekordazonosító: | 30593633 | |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.19044/ejes.v6no2a1 | |
Dátum: | 2020. Júl. 10. 13:20 | |
Utolsó módosítás: | 2020. Júl. 10. 13:20 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19139 |
Actions (login required)
Tétel nézet |