TEFL teachers’ conceptions of writing: A case of China

Kong Yunjun: TEFL teachers’ conceptions of writing: A case of China.
THEORY AND PRACTICE IN LANGUAGE STUDIES, 8 (3). pp. 285-294. ISSN 1799-2591 (2018)

[thumbnail of TEFLteachersconceptionsofwritingAcaseofChina.pdf]
Előnézet
Szöveg
TEFLteachersconceptionsofwritingAcaseofChina.pdf - Megjelent verzió

Download (912kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: THEORY AND PRACTICE IN LANGUAGE STUDIES
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 8
Szám: 3
Oldalak: pp. 285-294
ISSN: 1799-2591
Kar/Egység: Központi egységek
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3351478
DOI azonosító: https://doi.org/10.17507/tpls.0803.03
Dátum: 2020. Júl. 10. 12:40
Utolsó módosítás: 2020. Júl. 10. 12:40
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19136

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben