Chinese TEFL teachers’ conceptions of writing: A partial credit model analysis

Kong Yunjun: Chinese TEFL teachers’ conceptions of writing: A partial credit model analysis.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 4 (4). pp. 37-55. ISSN 1857-6036 (2017)

[thumbnail of ChineseTEFLTeachersConceptionsofWritingAPartialCreditModelAnalysis.pdf]
Előnézet
Szöveg
ChineseTEFLTeachersConceptionsofWritingAPartialCreditModelAnalysis.pdf - Megjelent verzió

Download (4MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
Publikáció dátuma: 2017
Kötet: 4
Szám: 4
Oldalak: pp. 37-55
ISSN: 1857-6036
Kar/Egység: Központi egységek
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3352577
DOI azonosító: https://doi.org/10.19044/ejes.v4no4a3
Dátum: 2020. Júl. 10. 13:00
Utolsó módosítás: 2020. Júl. 10. 13:00
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19135

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben