Chinese EFL teacher trainees’ perceptions of writing after the practicum

Kong Yunjun: Chinese EFL teacher trainees’ perceptions of writing after the practicum.
JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING AND RESEARCH, 8 (5). pp. 891-901. ISSN 1798-4769 (2017)

[thumbnail of ChineseEFLteachertraineesperceptionsofwritingafterthepracticum.pdf]
Előnézet
Szöveg
ChineseEFLteachertraineesperceptionsofwritingafterthepracticum.pdf - Megjelent verzió

Download (916kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING AND RESEARCH
Publikáció dátuma: 2017
Kötet: 8
Szám: 5
Oldalak: pp. 891-901
ISSN: 1798-4769
Kar/Egység: Központi egységek
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3352585
DOI azonosító: https://doi.org/10.17507/jltr.0805.07
Dátum: 2020. Júl. 10. 12:39
Utolsó módosítás: 2020. Júl. 10. 12:40
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19134

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben