The impact of social media in travel decision-making process among the Y and Z generations of music festivals in Serbia and Hungary

Süli Dorottya; Martyin-Csamangó Zita: The impact of social media in travel decision-making process among the Y and Z generations of music festivals in Serbia and Hungary.
TURIZAM: INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL, 24 (2). pp. 79-90. ISSN 1450-6661 (2020)

[thumbnail of turizam.pdf]
Előnézet
Szöveg
turizam.pdf - Megjelent verzió

Download (382kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: TURIZAM: INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL
Publikáció dátuma: 2020
Kötet: 24
Szám: 2
Oldalak: pp. 79-90
ISSN: 1450-6661
Kar/Egység: Természettudományi és Informatikai Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31316990
DOI azonosító: https://doi.org/10.5937/turizam24 -24 678
Dátum: 2020. Jún. 19. 15:12
Utolsó módosítás: 2020. Jún. 19. 16:04
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18987

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben