Kambeyo Linus; Csapó Benő:
Scientific Reasoning skills: A theoretical Backgrounds to science education.
Reform Forum: Journal for Educational Research in Namibia, 26 (1).
pp. 27-36.
ISSN 1682-6949
(2018)
Előnézet |
Szöveg
Reform_Forum_Volume26_Issue_1_Kambeyo-Csapo.pdf - Megjelent verzió Download (296kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | Reform Forum: Journal for Educational Research in Namibia |
Publikáció dátuma: | 2018 |
Kötet: | 26 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 27-36 |
ISSN: | 1682-6949 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 3361431 |
Dátum: | 2020. Jún. 11. 13:08 |
Utolsó módosítás: | 2020. Jún. 11. 13:08 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18918 |
Actions (login required)
Tétel nézet |