Scientific Reasoning skills: A theoretical Backgrounds to science education

Kambeyo Linus; Csapó Benő: Scientific Reasoning skills: A theoretical Backgrounds to science education.
Reform Forum: Journal for Educational Research in Namibia, 26 (1). pp. 27-36. ISSN 1682-6949 (2018)

[thumbnail of Reform_Forum_Volume26_Issue_1_Kambeyo-Csapo.pdf]
Előnézet
Szöveg
Reform_Forum_Volume26_Issue_1_Kambeyo-Csapo.pdf - Megjelent verzió

Download (296kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Reform Forum: Journal for Educational Research in Namibia
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 26
Szám: 1
Oldalak: pp. 27-36
ISSN: 1682-6949
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3361431
Dátum: 2020. Jún. 11. 13:08
Utolsó módosítás: 2020. Jún. 11. 13:08
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18918

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben