The relationships between 8th graders’ L1 and L2 readings skills, inductive reasoning and socio-economic status in early English and German as a foreign language programs

Nikolov Marianne; Csapó Benő: The relationships between 8th graders’ L1 and L2 readings skills, inductive reasoning and socio-economic status in early English and German as a foreign language programs.
SYSTEM, 73 (01). pp. 48-57. ISSN 0346-251X (2018)

[thumbnail of 1-s2.0-S0346251X17300568-main.pdf] Szöveg
1-s2.0-S0346251X17300568-main.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (319kB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: SYSTEM
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 73
Szám: 01
Oldalak: pp. 48-57
ISSN: 0346-251X
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3287293
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.system.2017.11.001
Dátum: 2020. Jún. 11. 13:12
Utolsó módosítás: 2020. Jún. 11. 13:12
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18915
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 14 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben