The role of students’ approaches in foreign language learning

Habók Anita; Magyar Andrea: The role of students’ approaches in foreign language learning.
COGENT EDUCATION, 7 (1). Azonosító: 1770921-Terjedelem: 21 p. ISSN 2331-186X (2020)

[thumbnail of Theroleofstudentsapproachesinforeignlanguagelearning.pdf]
Előnézet
Szöveg
Theroleofstudentsapproachesinforeignlanguagelearning.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: COGENT EDUCATION
Publikáció dátuma: 2020
Kötet: 7
Szám: 1
Oldalak: Azonosító: 1770921-Terjedelem: 21 p
ISSN: 2331-186X
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31338969
DOI azonosító: https://doi.org/10.1080/2331186X.2020.1770921
Dátum: 2020. Jún. 11. 11:30
Utolsó módosítás: 2020. Jún. 11. 11:30
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18884
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben