A magyar diákok tanulási stratégiáinak változása az iskolába lépéstől az egyetemi tanulmányokig

Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: A magyar diákok tanulási stratégiáinak változása az iskolába lépéstől az egyetemi tanulmányokig.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1). pp. 53-73. ISSN 0025-0260 (2019)

[thumbnail of HA_MA_MGY_MPed20191.pdf]
Előnézet
Szöveg
HA_MA_MGY_MPed20191.pdf - Megjelent verzió

Download (624kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2019
Kötet: 119
Szám: 1
Oldalak: pp. 53-73
ISSN: 0025-0260
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 31143925
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2019.1.53
Dátum: 2020. Máj. 19. 11:08
Utolsó módosítás: 2020. Máj. 19. 11:08
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18718

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben